18 August 2010

Auto

Nu Erik er niet is, begin ik te wennen aan rijden met ons 'beest'. In het begin was ik geen grote fan, want de auto heeft nogal een stomme handrem. Zo'n uittrekding, en ik kreeg die nooit terug ingeduwd. Na enkele interventies van behulpzame voorbijgangers, heb ik de truk beet :-), gelukkig maar. Rijden aan de linkerkant is geen probleem, dat ben ik ondertussen gewoon van met de fiets. Ik heb wel nog steeds de neiging om aan de linkerkant in te stappen en als ik wil pinken om af te slaan, zet ik vaak de ruitenwissers aan (zit hier aan de andere kant).

2 comments:

  1. Ik heb dat zelf nog het verkeerd instappen en de ruitenwissers aandoen, ik heb kweetniethoelang moeten denken iedere keer dat ik moest een straat uitrijden. Ik gebruikte altijd mijn trouwring als richting aanwijzer ;-))groetjes greet

    ReplyDelete