26 May 2011

Stel je eens voor...

Stel je eens voor... Je bent op een expressweg aan het rijden in Australie. Nietsvermoedend doe je de zonneklep naar beneden en daar zit een dikke harige spin! Dat beest begint dan ook nog eens hyperkinetisch heen en weer te kruipen. Je hoopt dat het beest niet op jou gaat vallen, probeert koortsachtig te determineren of het om een dodelijk exemplaar gaat of niet en je moet ondertussen ook nog auto rijden natuurlijk. De spin besluit uiteindelijk naar beneden, dus naar jou toe!, te kruipen. Gelukkig heb je op dat moment je bestemming bereikt en je vlucht gillend uit de auto. Wel, dat heb ik net meegemaakt! Niet echt een aanrader! En het slechte nieuws is: de spin is ergens ontsnapt in de auto! Ik heb het raampje laten openstaan in de hoop dat ze eruit kruipt, maar ik had ze toch liever dood gehad!

5 comments:

  1. Jakkie mijn buurman heeft zo eens bijna ongeluk gehad ... Weet je al welk soort beestje het was?

    ReplyDelete
  2. Ik weet het eigenlijk niet. Het was zeker geen redback, ook geen funnelweb denk ik, dus daarmee heb ik de 2 gevaarlijkste al uitgesloten.

    ReplyDelete
  3. koop een spuitbus, ben ook niet pro spuitbussen maar in zo'n geval kan het best!!!

    ReplyDelete
  4. Dan is het op de fiets wel veiliger he. Hoewel, Erik?

    ReplyDelete
  5. dit is pure HORROR!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete