02 June 2011

Griezelverhaal: part 3!

Dit kan je haast niet geloven, maar exact een week later, weer op weg naar de zwemschool, zat er terug een dikke spin in mijn auto! En deze keer kroop ze op mij! En het was geen Huntsman! Je kan je niet voorstellen hoe dat voelt, het was echt verschrikkelijk! En ondertussen probeerde ik toch nog zo rationeel mogelijk te blijven om geen accident te veroorzaken. Ik heb de spin van me afgeklopt, maar die kroop gewoon terug omhoog. Gelukkig kwam ik op dat moment aan rode lichten en ben ik met de knipperlichten aan uit mijn auto gesprongen al gillend (weeral!) en heb het beest kunnen doodkloppen. Nu, meer dan een uur later, sta ik eigenlijk nog te rillen op mijn benen en zit de adrenaline nog in mijn lijf. Ik weet niet welke spin het was, ze had een dik erwtvormig lijf met horizontale streepjes erop, als het een of ander giftig exemplaar was, wil ik het zelfs niet weten!
Boodschap aan alle spinnen in Australie: het is genoeg geweest, laat me met rust, kom niet meer in mijn auto, ik heb het gehad met jullie!

1 comment:

  1. Dit is echt extreem pure horror! Zou je niet beter snel terug naar België komen?!

    ReplyDelete